2013. június 22., szombat

2. fejezet- A koncert és utána / Második rész

Miután a göndörke bejött a szobába még egyszer megköszöntem neki azt, amit tett. Mármint, hogy megkereste a vészjelzőt, és megnyomta. Egy átlagos ember, ha hallaná a beszélgetésünket, szerintem bolondnak nézne minket . Elég hülyén jöhet ki az, hogy valaki azt köszöni meg a másiknak, hogy az illető megnyomta a vész gombot. De nekem igenis nagy ügy volt, ugyanis sötétben voltunk, és Harry azt sem tudta, milyen gombról van szó. És ha ez még nem lett volna elég szegénynek, a tetejében én még el is ájultam. Tehát egyedül, egy megállt liftben, pislákoló lámpafénnyel, (ami elvileg nem sokkal azután, hogy összeestem, ki is égett) egy ájult lány társaságában.. Nem lehetett túl kellemes. De azt mondta, végül megtalálta a vészjelzőt, így nem lett semmi gond és nem sokára jött is a segítség. Ezután az állapotomról kezdett érdeklődni, hogy nincs-e valami bajom. Erre megnyugtattam, hogy már sokszor történt ilyen, nincs baj. - Hahó!! Megbeszéltétek már azt, amit meg akartatok?- jött egy hang, aminek a gazdája Niall volt.
- Sss, Niall! Mit türelmetlenkedsz?? Alig pár perce, hogy bent vannak!- mondta Bella.
- Ez igaz.. De nem ők vártak több, mint 1 órát azért, mert valakik (ezt erősen megnyomta) beszorultak a liftbe!
- Jól van na. Arról nem ők tehetnek. És ha nem kiabálnál, nyilván hamarabb kijönnének.
- Hát, azt kétlem... Tudod, Harry..
- Mi van velem?- kérdezte az említett személy kilépve az ajtón.
- Hát semmi..semmi...csak... Bejöhetünk?- dadogott az ír srác és meg sem várva a választ, már bent is volt a szobában.
- Persze..- ,,válaszolt" Harry, de még most sem tudom eldönteni, hogy kérdés vagy kijelentés formájában hangzott el ez az egy szó.
- Na, végre.. Srácok jöhettek!- kiáltotta Niall elterülve a hatalmas kanapén, amin nekem is szorított egy kis helyet. Elgondolkoztam azon, hogy néhány Directioner mit nem adna, ha most az én helyemben lehetne. És nem arra célzok, hogy a nagybátyám a fiúk menedzsere, hanem arra, hogy egy kanapén ülök a híres Niall Horan-nal. Úgy elkalandoztam a gondolataimban ( ami lássuk be mostanában elég sokszor van, lehet, hogy a srácok hozzák ezt ki belőlem ), hogy észre sem vettem, hogy szóltak hozzám:
-Olivia?
-Tessék? Mi?- bámultam a srácokra és Belle-re azzal az igen furcsán kinéző bamba tekintetemmel.
- Neked mi a véleményed?- kérdezte Zayn.
- Mármint miről?
- Arról amit Niall mondott..A karaoke-s ötletről....- súgott az unokatesóm, amiért örök hálával tartozom neki.
- Jaa, hogy arról.. Felőlem rendben... De mit énekelnénk??
- Mivel csak saját számaink vannak...
- De hiszen nem csak ti írtatok számokat...-vágtam Niall szavába.
- Ez igaz, de a karaoke-s DVD-n csak a mi számaink vannak, ezért nyilván azok közül kell választanunk..-magyarázott az ötletgazda, úgy mint ha óvodás lennék. a hangjában némi gúnyt véltem felfedezni.
- Öhm...jaa, hát persze...ez..remek...ötlet-dadogtam össze-vissza.
-Remek akko...
- Khm..-állt fel Bella.- Először is hagy mutassam be az unokatestvéremet, Oliviát. Tudom kicsit késői, de úgy gondoltam, ha mind itt vagytok egyszerűbb, mint ha külön-külön tenném. Szóval.. ő itt Olivia, a beceneve Livy.-fejezte be a fiúkhoz szándékozott mondandóját. -Sziasztok...-mondtam. - Szia!-válaszolt az 1D.
- Naa, akkor karaoke-zzunk!!- mondta az unokatestvérem.
- Rendben, Livy, kezdd te! Párban vagy egyedül szeretnél énekelni?-kérdezte Liam.
- Én..azt hiszem.. talán párban...
- Remek. Kivel akarsz lenni?-ez a kérdés Zayn száját hagyta el.
- Nos..nekem..mindegy..-válaszoltam.
- Akkor legyél Harry-vel.-mondta Liam és Niall egyszerre.
- Harry?-vonta kérdőre a fiút Belle.
- Szerintem az első kört kihagyom.
- Rendben, Olivia, azt hiszem egyedül kell énekelned.
- Nem...az nem fog menni!!
- Miért?-kérdezték a többiek.
- Hát..csak, mert...CSAK...
- Ez nem válasz.-mondták kórusban.
- Én azt hiszem tudom miről van szó!-szólt Bella a fiúkhoz.
- Na??
- Livy-nek lámpaláza van! Eléggé szégyenlős..
- Most ezt miért kellett??- ,,sziszegtem" az uncsitesómnak.
- Hát..csak, mert...CSAK...- utánozta hangomat, a ,,bűnös".
- Nyugi Olivia! Előttünk nem kell szégyenlősnek lenned! Egyébként, biztosan szép hangod van.- mondta Louis.
- Hát.köszi..talán.. De egyedül nem szeretnék énekelni..
- Harry!! Énekelsz vele??- osztotta a parancsot Liam, és ha bár a mondatnak kérdés formájában kellett volna elhangoznia, igenis felszólítás volt.
- Mondtam már, hogy kihagyom az első kört. És Liam, ha ennyire szeretnéd, hogy énekeljen vaklaki Livy-vel, miért nem te teszed meg?- tudakolódzott Hazza.
- Fiúk! Ezen nem kell összeveszni!- csitítottam őket, de úgy látszik nem nagyon kellett volna.
- Micsoda? Mi nem veszekszünk.
- Jaa, jó rendben. Nekem el kell most intéznem egy kis dolgot.
- A szoba végén jobbra .-mondta Lou, amire én ismét megajándékoztam őt az igen értelmetlen arckifejezésemmel:
- Mi van jobbra?
- A WC. A kis dolgodhoz.
- De nekem nem kell a mosdót használnom, ugyanis..
- Itt akarod elvégezni a dolgod?
- Nem!! Fúj! Nem mosdóba kell mennem, hanem telefonálni szeretnék, ugyanis most hívott a barátom.
-Jaa, hogy olyan dolog!!- értette meg a One Direction legidősebb tagja.
-Van barátod??-kérdezte Harry, és a hangjában meglepettséget észleltem.
- Ja, van neki. Valami Jackson....-felelt a göndör hajú kérdésére Belle.
- A fiúm neve James és nem Jackson, És ha most megbocsátanátok, beszélnem kell vele!
- Menj csak turbékolni!- és unokatestvérem ezután szájával puszikat küldött nekem, Jamest utánzva. Én erre a tipikus ,,hagymárlégyszibékén"-nel válaszoltam neki.
- Halló!- szóltam bele a telefonba.
- Szia Babám!!-ismertem fel a barátom hangját a készülék tulsó végéről.- Hol vagy?
- Hogy hogy hol??-kérdeztem vissza meglepetten.
- Már vagy fél órája itt kéne lenned, a randinkon. Ilyen sokáig készülődsz??
- Nem készülődök. Már készen vagyok. De milyen randiról beszélsz?
- Ugye nem felejtetted el? Megbeszéltük, hogy ma, azaz szerdán randizunk. Vagy nem?- kérdezte, habár azt hiszem inkább saját magától, mint tőlem.
- De James! Ma hétfő van! A randink holnap után lesz!!
- Jaj, ne!! Pedig készültem neked egy meglepetéssel is!- szomorodott el. - Sajnálom! - Most hol vagy?- kezdett faggatni.
- A Hotel Guide-ben. A One Direction-nel.
- Mit keresel ott?
- Tudod, Bella szervezett velük egy találkozót.-válaszoltam a kérdésre. - Ki? - James!! Az unokatestvérem! Figyelj, most mennem kell! Holnap hívlak! Szia!- és mielőtt még ő is elköszönhetett volna, már le is raktam.
Vissza mentem a szobába, ahol a többiek karaoke-ztak.
Felismertem a dalt: a Kiss you volt. éppen Niall része következett:

Oh I just wanna show you off to all of my friends
Makin' them drool down their chiney chin chins
Baby be mine tonight, mine tonight
Baby be mine tonight yeah



Ezután Liam részét Belle énekelte( nem mondhatom, hogy tisztán):

And if you
You want me too
Lets make a move, yeah


Miután lement az egész szám, megtapsoltam őket:
-Bravó!! Bravó!! Vissza!!- úgy tettem,  mint egy rajongó.
- Na! Csak itt vagy! Éppen jókor ugyanis te jössz! Harry-vel!- mondta Liam.-  Ugye Harry?
- Te szeretnéd?- nézett rám figyelmen kívül hagyva barátját.
- Nos, ha nem baj akkor igen.-mondtam félénken.
 - Dehogy baj! Melyik dalt akarod énekelni?
- A One Thing-et!- vágtam rá gondolkodás nélkül.
- Remek! Akkor a One Thing!- mosolygott rám, azzal az elvarázsoló mosolyával.- Tied Liam, Zayn és Louis része,az enyém a sajátom és Niall-é. A refrain-t együtt énekeljük. Rendben?
- Rendben.- válaszoltam.

Elkezdtünk énekelni. Csodálatosabb élményben még nem igen volt részem. olyan jól éreztem magamat, hogy észre vettem már csak a szám utolsó refrainjéből van egy kicsi hátra:

And come on come into my life 
I don't I don't don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing


-Huuuh!!- csak ennyit tudtam kivenni a ,,közönség" soraiból, a nagy tapsözön miatt.
- Nagyon szép hangod van!- dicsért meg a partnerem.
- Köszönöm.
- Tudod, gyakrabban is énekelhetnénk.-mondta, én pedig azt hittem nem hallok jól! Hogy mi énekelhetnénk együtt? Te jó ég!! El sem hiszem, hogy ezt  Harry Styles mondta nekem.
- Benne vagyok!

A nap hátralévő része is nagyon jól telt. Beszélgettünk, nevettünk a fiúkkal. Nagyon jól éreztem magam. Ezer hála Belle-nek és Simonnak, hogy megszervezték ezt nekem. Mert igen. Ha úgy nézzük ezt  miattam szervezték meg....


2 megjegyzés: