2013. június 11., kedd

1.fejezet -A készülődés

Hisztizek. Már vagy fél órája hisztizek. Ma fogok hivatalosan is találkozni a One Direction tagjaival és egy kicsit félek. Nem tudom mit vegyek fel, habár nem vagyok óriási fan, azért akkor sem szeretnék hülyén kinézni. Még szerencse, hogy áthívtam Bellát, hogy segítsen készülődni. Igaz, még csak 10 perce van itt, na de akkor is! Még semmit sem segített! Amióta itt van bemászott a hűtőnkbe és szerintem a teljes tartalmát már fel is falta. És az egészben az a legigazságtalanabb,hogy szinte egy grammot sem hízik ezektől a kajáktól, pedig nálunk  a zsíros ételekbõl és a csokikból nincsen hiány.  De vannak azért egészséges ételeink is, például gyümölcsök. Azokat én eszem meg, a többit anyu. Szegény még mindig ki van akadva a válás miatt. A bánatát az evésbe folytja, de én próbálok egészségesen enni, nehogy elhízzak, ugyanis nem vagyok olyan, mint Belle és rajtam igenis nyomot hagynak a gyorséttermi kaják.
De most nem az alakom a fontos, hanem az, hogy két óra múlva találkozok az 1D-vel.
-Bella!! Gyere már fel! Nemsokára kezdődik a koncert és én még mindig nem tudom, hogy mibe menjek! Segíts már légyszíves! Bella!!
-Jövök már! Egyébként én honnan tudjam mit vegyél fel? Egyáltalán  milyen gönceid vannak?
Na ez kedves volt. Nincsenek gönceim.
- Figyelj! Csak azért kértem a segítségedet, mert te már találkoztál velük. Szóval, szerinted mit vegyek fel?
- Hát valami csinit, de kényelmeset. Igaz, hogy nem a ruhád alapján ítélnek meg, de mivel tök szupi alakod van és mivel egy csinibb csajszit jobban megjegyeznek és szívesebben beszélgetnek vele, ezért végyél fel valami dögöset.
-Dögös alatt mit értesz?-kérdeztem Bellát, és figyelmen kívül hagytam azt a megjegyzését, hogy csinos vagyok. Mármint, csak szerinte. Szerintem nincs igaza, de Bellával nem lehet vitatkozni, főleg ilyenről. És már nincs is időnk. Egy és háromnegyed óra múlva koncert!!
-Hát, valami  szexyt! De szigorúan csak is olyat amiben jól érzed magad! Sokat leszünk a srácokkal, nem hiányzik az, hogy feszengj.
-Oké. Akkor a pink összeállításomat veszem fel. Te ebben leszel? -mutattam a bagoly pulcsis-farmeros-torna cipős változatra.




- Igen. Nem akartam túlságosan nagy ügyet csinálni a ruha-ügyből,ezért még reggel kiválasztottam, és lusta lettem volna egész nap a ,,váltó ruhámat" cipelni.  Tudom, hogy nem egy nagy durranás, de nekem megfelel.
-Szerintem nagyon jól áll. De most már készülődnünk kéne, mert másfél óra múlva 1D koncert!!-. Egy óra múlva  teljesen elkészültünk. Meg csináltuk a hajunkat és a sminkünket. A frizura 45, míg a smink csak 15 percet vett igénybe. Nem csoda. A szempillaspirált, a szemceruzát és az arcpirosítót ennyi idő alatt fel is tudtuk tenni az arcunkra.
Végre teljesen indulásra készek voltunk. Épp időben, ugyanis a fehér mini-limó  ekkor fékezett le a házunk előtt.....

        

3 megjegyzés: